Imagine that you have to buy a gift for your chocolate-loving friend. Do you go with Reese’s, or a lower-priced generic product? For me, Reese’s is a no-brainer due to its higher perceived worth as a consumer brand.
A brand is the heart and soul of your company, responsible for influencing audience perception, driving advocates to your organization, and differentiating you from your competition. Unfortunately, many ecommerce entrepreneurs don’t know how to build a brand that attracts people.
After all, building a brand isn’t just choosing a logo or pickling the perfect name. The right brand is the product of various interconnected factors, all designed to change how people think and feel about your business.
Hey! Let’s work
together on
something new
การสร้าง Brand and Creativity ไม่แค่มีนามบัตร การมีโลโก้ หรือมีแค่ Product?
Branding ที่เกิดจากการทำตาม Brand อื่นโอกาสที่จะประสบณ์ความสำเร็จถือว่าน้อยมาก ในเมื่อถูกทำไปแล้ว ความสำคัญการใช้ Creative Agency เพิ่มความเเข็งแรงให้มีประสิทธิภาพมากขึ้นให้กับ Brand ทั้งยังสามารถยกระดับธุรกิจ SME/Croporate Brand ได้อย่างแน่นอน